19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Buźka mi się uśmiecha, szczęśliwa. Cieszę się, że mój pomysł się spodobał,Pozdrawiam :):):)

      Usuń
  2. Śliczne to wszystko, ale najbardziej zachwycają mnie zdjęcia !!! Przecudne !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, po za tym Twoje zdjęcia zachwycają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zdjęcia. Zdumiona trochę jestem reakcją na moje zdjęcia. Przez cały czas uważałam je za ... średnie :):):)

      Usuń
  4. Taka mama to skarb dla małego pirata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jestem mamą piratki :):):) Tę zawieszkę zaadresowałam do pokoju chłopięcego.... starałam się uniknąć dziewczęcych elementów, wyszło mi w 99%... tak myślę :):):)

      Usuń
  5. Super zdjęcia. Piasek, morze, muszelki i flaga pirata:)) Czegóż chcieć więcej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przykład chciałabym więcej MORZA:) Byłam tylko kilka dni... nawet nie poczułam.
      Pozdrawiam :):):)

      Usuń
  6. zawieszka rewelacyjna... a zdjęcia sprawiły, że się rozmarzyłam;)... pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, moje wielkie zaskoczenie :) Pozdrawiam :):):)

      Usuń
  7. SUPER - nie ma jej nie ma, a jak jest to jak gwiazda a NIEBA :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wróci codzienność, bo kończą mi się już morskie fotografie :) Będę teraz szaleć z pobielonym kwietnikiem w poszukiwaniu lepszego światła... nie to, co nad morzem... :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Fajne fotki, zawieszka na tle morza i plaży prezentuje się cudownie.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te zawieszki. Piękne kolorki i cudne tło :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ach... tło, zgadzam się jest cudne, Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger