ilustracja do książki (Matka Boska Częstochowska)

Cieszę się, że mogę Wam pokazać kolejną ilustrację do książki, której autorką jest Joanna Łagodzińska.
Namalowałam miniaturkę obrazu Matki Boskiej z różańcem, pracowałam gównie w nocy,  więc zdjęcia jakie poniżej pokazuję, są głównie w tej porze robione, być może dlatego takie niewyraźne :) Zrobiłam je jednak (i pokazuję) dlatego, że chciałam uchylić rąbek tajemnicy - jeżeli można nazwać to tajemnicą - w jaki sposób powstała owa ilustracja. Ale też szukałam pretekstu by tu wpaść, przywitać się, coś pokazać :) Nie za wiele teraz mam okazji do udzielania się w społeczności blogowej - Martyna zaczęła ferie, Przemek zaczął chorować, a ja próbuje wszystko pogodzić i wszystkich zadowolić... tak więc, zrobiłam zdjęcia spontanicznie, wybaczcie  zatem bałagan na biurku i jakość zdjęć, ale tak właśnie wygląda, kiedy zajmuję się malowaniem :)
A o twórczości Joanny, można zobaczyć Tutaj
Natomiast wcześniejsze ilustracje, opisałam Tu Tu i początki, kiedy pierwszy raz wspomniałam o tak ważnym dla mnie wydarzeniu Tu :)


6 komentarzy:

  1. Mrówcza praca! Podziwiam Twoją precyzję i cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Pierwsze co mi się ciśnie na usta to, I kto to mówi"? :) Więc podziwiamy się wzajemnie :):):)

      Usuń
  2. Nieustająco podziwiam Twój talent.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musialabys zobaczyć jak wygląda mój pokój kiedy ja wykonuje jakąś pracę...nie tylko stół ale tapczan i każda wolna powierzchnia na którą mogę coś postawić. Twój obrazek bardzo mi sie podoba, sam motyw jest piękny a do tego zostawilaś szkic i być może kiedyś wykorzystam go w swoich haftach. Madonna przepiękna. Pozdrawiam i życzę spokojnych ferii😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Matka Boża :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger