Noworoczne akwarelki


Cieszę się, że mogę je Wam pokazać. Mogę napisać wprost, że specjalnie je zrobiłam, aby móc się z Wami przywitać, bez pustych rąk.
Akwarelki (po cichu nazywam je wypocinki :) powstały podczas świąt, niby nic wielkiego a jednak czasu (i energii, bo jednak musiałam przekonać co niektórych, że też chcę spędzić święta na przyjemnościach ) trochę zajęły.
Święta minęły, wolne też, przede mną dwa tygodnie ferii Martyny, sposobność na tworzenie będę mieć jeszcze mniej niż dotychczas. Więc w najbliższych tygodniach niewiele się pojawi twórczego na blogu, ale wiedzcie, że kiedy tu pusto, to przy moim biurku, coś jednak powstaje... na razie do nie pokazania :)
Nie będę mogła jednak sobie odmówić pejzażu zimowego (któremu odmawiam już trzy, cztery lata? Jak nie więcej)  i liczę, że napiszę w lutym post, w którym pokażę, że w końcu (!) chwyciłam za akryle.
Bardzo lubię akwarele, myślę, że z wzajemnością ale stęskniłam się za akrylami... a najlepiej nimi maluje mi się pejzaże zimowe.
Macie ochotę zobaczyć śnieg w moim wykonaniu?
Najczęściej powstawały na koszulkach, o Tutaj albo Tutaj czy Tutaj
 Tą są przykłady, niektóre zaledwie, ale mnie samą ciekawi, czy nie malując pejzaży akrylami przez tyle lat, mój twórczy warsztat podniósł się, podczas malowania akwarelami...
Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. Fajne akwarelki, ta pierniczkowa najbardziej mi się spodobała :).
    Ja po wielu latach malowania olejami zupełnie nie mogłam się przestawić na akwarele. Akrylami nigdy nie malowałam, dawno temu temperami, które bardzo lubiłam, i myślę że akryle są podobne w działaniu. Bardzo lubię Twoje akwarelki, ale z przyjemnością pooglądam też nowe pomysły w akrylu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba... Dobrego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za pytanie!!?? Oczywiście...choć jestem sobie w stanie wyobrazić, na podstawie dotychczas prezentowanych przez Ciebie prac, że uchwycisz niesamowitą głębię i realizm...a i wyczucie będziesz miała niczym Eskimosi, którzy podobno rozróżniają odcienie bieli ;)
    Pozdrawiam ciepło w ten wciąż świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała umieć rysować...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger