MALOWANA ZIMA

Tymi pracami ostatecznie kończę okres zimowy, niewiele ich powstało; 2 akwarele, 3 koszulki, 1 malowidło akrylowe (torebka prezentowa), choć z drugiej strony, lepsze to niż nic, prawda? :)
Teraz moje myśli skierowane są w kierunku kwiatów, zielonych listków, wiosennych akcentów, mimo, że nadal zima trwa.
Ale tak bardzo chciałabym zdążyć ze wszystkim do wiosny, do Świąt.
Ręce mnie mrowią, myśli ganiają jak napędzone, by tworzyć, ale zmuszam się, by powoli zabrać się do realizacji projektów, bo znowu nic z tego nie wyjdzie, porozpoczynam i nie będę miała czasu skończyć. Cieszę się jednak, że mogę Wam coooośśśś twórczego pokazać na moim blogu, bo już naprawdę ostatnio zwątpiłam, i że skończę na samych koszulkach.
Zapraszam Was na mój profil na Instagramie Tutaj tam na bieżąco możecie śledzić, co u mnie się dzieje. I w życiu i w tworzeniu. 






15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Taka nietypowa, dawno nie widziana w moich okolicach... ;)

      Usuń
  2. Przepiękne prace!! :)
    Twórz kobieto! Twórz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Takie zimowe koszulki to jest super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne obrazy! Zima jak za dawnych lat, teraz wszędzie szaro i buro, chociaż u Ciebie można pooglądać białe krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej dochodzi informacja, że zim, takich jakie mieliśmy za dziecka nie będzie...

      Usuń
  5. Przepiękne obrazki! Zwłaszcza ten pierwszy zrobił na mnie duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, mnie też urzekł, że też go stworzyłam! Że wyszedł ;)

      Usuń
  6. Przepiękne prace, masz super styl :) A Twój synek jest niesamowicie uroczy:) Wspaniały z niego model :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość ustawny, to prawda. Mówię do Niego, kotuś przechyl trochę głowę... kotuś przechyla trochę. Siostra jego by już 20 razy głową zamachała...
      A co do stylu, to Ci dziękuję... bardzo :)

      Usuń
  7. Oczarowałaś mnie... :) Rewelacyjne projekty... każdy inny, oryginalny... i w każdym widać Twoją pasję :) jestem zachwycona. Zimy za bardzo nie lubię, ale w TAKIM wydaniu - coś wspaniałego, obejrzałam wszystko trzy razy...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger