Krówka



Zawsze starałam się aby moją kuchnię zapełniać rzeczami wyłącznie użytkowymi, na ozdoby nie było miejsca. Wszystko, dosłownie wszystko w kuchni przez wiele lat  służyło i jednocześnie ozdabiało. Z taką łatwością udawało się mi utrzymywać ten stan, więc doprawdy nie wiem jak to się stało, że na górnej półce we wnęce kuchennej znalazła się krowa :):):) 

Zrobiłam ją dawno temu (w maju!?), ale dopiero wczoraj doczekała się dokończenia. No i jest; mleka nie daje, nie mówi, nie beczy ale za to zagraca :)
Przy okazji pokazuję Wam jedną z moich odkrytych półek w kuchni, tak wygląda na co dzień i od święta. Reszta półek we wnęce zachowana jest w podobnej tonacji.


Pozdrawiam prawdziwie jesiennie :)

18 komentarzy:

  1. Jej tam po prostu brakowało, ona tam od zawsze powinna być :) Jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krowa jest naprawdę śliczna, ale jako absolwentka SGGW jestem zdziwiona, że mleka nie daje, mając takie wielkie cycki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kurzołapy i wszelkiego rodzaju durnostojki! Niech gracą, niech miejsce zajmują! Oczy cieszą i to najważniejsze. Krowa cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ nie zagraca tylko pilnuje porządku :)!
    śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. słodzinka:) a jakie krzydełka ma...cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna:)))))))))) a jaka elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest ta Mućka, taka słodka, że ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w końcu krowa ma dom! jest przeurocza!!! do twarzy jej w tych kolorkach :) a półeczka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać, że słyszałam o skrzydlatych świniach ale o krowach nie, aż w końcu uświadomiłaś mi, że istnieją :)

      Usuń
    2. Nie wiedziałaś, że istnieją?! :):):)

      Usuń
  9. No to ja mam zupełnie odwrotnie, pełno w moim domu "niepotrzebnych" (choć mi są potrzebne najbardziej) rzeczy. A krowa, że tak powiem w naszym domowym klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wyobrażam sobie kuchni bez dekoracji:) Krówka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak to się stało, że przeoczyłam gdzieś wpis Z taką śliczną krówką. Jest bombowa! Pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger