Zimowe choinki


Jako, że moje bałwanki z poprzedniego posta wywołały lekkie poruszenie :) pragnę Was zapewnić, ze wcale nie zwariowałam :):):)
Obecnie pracuję nad dwoma większymi w cale nie zimowymi projektami; jeden jest typowo jesienny drugi letni, na nich się głównie teraz skupiam i pewnie wiele jeszcze pochłoną czasu.... na dzień dzisiejszy nie mam co pokazywać jesiennego.
Aby nie oszaleć (bo ileż można schylać się przy jednym i tym samym, nawet jak to jest tworzone z sercem?) być też choć trochę aktywną na blogu, z moich rąk wychodzą zimowe cudeńka gdyż muszę (chcę), by moja Pracownia mogła  się w okresie świątecznym... wyrobić, ale też nie martwcie się wcale też nie będę pokazywać wszystkiego :):):) Jeszcze trzy posty zimowe przede mną a potem najwyżej zniknę na parę tygodni... by na spokojnie pokazać co jesiennego stworzyłam.
W związku z czym, jak w jakiś sposób przetrawicie moje świąteczne choinki pokazywane 2 miesiące przed Świętami to cieszę się bardzo :)







Pozdrawiam jesiennie :):):)


18 komentarzy:

  1. powiało chłodem? nie! będzie choinka, będzie ciepluchno i miluchno kiedy wszyscy będą razem. proste i zarazem bardzo eleganckie te choineczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota urzeka zawsze mnie- bardzo śliczne choinki pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Powie tak...dla mnie prostota przemawia najbardziej..Piękne choinki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak choinki takie ładne to ja nawet mogę je oglądać w środku lata przy 30 stopniach! a Twoje choineczki są naprawdę świetne, będę czekała na kolejne zimowe posty! ja już też poczyniłam reniferki i gwiazdki mimo nie-zimy :) i Ty mnie nie strasz, że planujesz na kilka tygodni zniknąć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, już widzę taką choineczką ala shabby :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetrwany, są śliczne, a niedługo zanim się obejrzymy będą święta i zacznie się panika, że się nie wyrabiamy, a Ty wszystko będziesz miała gotowe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta są bliżej niż myślimy. Jak dla mnie możesz już produkować te zimowe śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już myślę o pierniczkach świątecznych :) Chciałabym Cię zaprosić do grupy dyskusyjnej o hand-made na FB: https://www.facebook.com/groups/artstop/

    Wpadnij na pogawędkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne choinki. Jakoś nie przyszło mi do głowy, żeby szyć ozdoby na choinkę. Ale to dobry pomysł i go pewnie wcielę w życie, bo chciałabym, żeby na mojej choince było więcej ozdób ręcznie robionych niż kupnych. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger