Koniki morskie :)

Moje kolejne tildowe chudzinki: koniki morskie:) Ekspresowo szyte i fotografowane.  






 Coraz większy stres przed Targami Rękodzieła Artystycznego, które odbędą się już na drugi tydzień... a ja jestem nadal w lesie! Z tego powodu do końca następnego tygodnia będzie mnie mało na bloogu... ale, co uda się pokazać to pokażę :) Niestety same robienie zdjęć zajmuje dużo czasu, zwłaszcza moim aparatem.

Dziękuję Wam za sympatyczne komentarze w poniższych postach i witam serdecznie nowych obserwujących, Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. ale się rozmnożyły :)
    faktycznie szybko szyjesz :) przed chwilą był jeden a już są kolejny trzy ;)
    fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, a mam jeszcze inne ale nie pokazałam jeszcze :) Szybko szyje się takie koniki, gorzej z przewracaniem na prawą stronę :)

      Usuń
  2. Koniki morskie świetne. Szykuj się na targi a najwyżej po nich zasypiesz nas pracami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę Blue-Anna napisać, że nie znalazłam czasu by wszystko pokazać, więc będę od niedzieli Was mam nadzieję, twórczo zasypywać :) Pozdrawiam :):);)

      Usuń
  3. Przesliczne, przewakacyjne :)I jak zwykle u Ciebie- piekne materiały :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Coraz bardziej pałam porywającym uczuciem do materiałów :) Może szycie będzie moją miłością? Zobaczymy, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Koniki są piękne:)Planuję sprawić sobie takie do łazienki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za obecność :) Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo vintage i bardzo stylowe koniki. Są w prawdziwie morskim stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia na targach- koniki superowe! =D
    Dziękuję również za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koniki :) Powodzenia na targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby wszystko się udało i był to czas spędzony twórczo czyli przyjemnie :):):)

      Usuń
  9. Urocze - śliczne tkaniny i świetne szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty zdolna jesteś, jetsemu Ciebie pierwszy razi zachwytów niema końca. koniki są przepiękne!!! Trzymam kciuki za targi. wpadnę sprawdzić jak było, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :):):) Dziękuję, Kciuki będą potrzebne :) Pozdrawawiam :)

      Usuń
  11. Witam serdecznie i dzięki za branie udziału w moim candy.Blog cudowny i kobieta z Ciebie bardzo pracowita. Bardzo się cieszę że będziemy miały szansę wymienić się swoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Dziękuję za ciepłe słowa. Ja również cieszę się z naszej wymianki, Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. ale sa piękne!, chciałabym zobaczyc jak wywracasz je na prawą strone po uszyciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wywracam na prawą stronę to lecą pioruny, epitety... :):):)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger