Nie mogłam wytrzymać

 Za długo nic nie robiłam twórczego, miejsca sobie znaleźć nie mogłam, niosło mnie strasznie, aż w końcu postanowiłam wyżyć się przy maszynie, jakie to fantastyczne uczucie... Tworzyć! :)
Powstał króliczek wielkanocny, jako stroik, ozdoba pokoju, łóżeczka




Jest dwustronny, z przodu bogatsza wersja, a z tyłu skromna propozycja


Całkiem przypadkiem moja mała założyła dziś sukieneczkę z zającami, tak naturalnie wyszło, a że lubi pozować to i tu ma swoje 5 minut
Zostało jeszcze tej niedzieli trochę, życzę zatem wszystkim miłego wieczoru :) 
Pozdrawiam!





9 komentarzy:

  1. Ale dopiero na ostatnim zdjęciu widać jaki duży ten zając! :) Wyglądał tak niepozornie :) Śliczny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kroliczek :))) Wyzywaj sie przy maszynie, poniewaz zawsze cos fajnego z tego wychodzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowy królik! Też lubię ten stan... tworzyć - coś pięknego!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny dobrze ze się wyrzylas

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale on duży!!!! I jaki piękny :) Obydwie strony bardzo mi się podobają, ale po chichu Ci zdradzę, że uwielbiam gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ten zajączek jest przecudny!!!!
    Podoba mi się bardzo!!!!
    wiosenne uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zając podoba mi się strasznie wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy króliczek :)
    Czasami tak jest , że wena twórcza nas rozsadza od środka :):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger