Etui na tablet

Witajcie! :)
Przyznaję, że dawno mnie nie było, mam nadzieję, że to, z czym wróciłam nieco osłodzi moją nieobecność. 
Uszyłam etui na tablet. Było przy nim mnóstwo pracy, ręcznej dłubaninki, malowania.



Na życzenie miał być bardzo kolorowy, ale nie ma co się dziwić, bowiem właścicielką etui jest sześciolatka. Uszczęśliwiona, muszę dodać, i ja się cieszę, bo owa panna jest dość wybredna. Mąż też się cieszył, bo może widział moje radosne błyski w oku...
Kto by przypuszczał, że taka mała rzecz,a potrafi uszczęśliwić tyle osób? :):):)
Mnie najbardziej uszczęśliwiła dłubaninka...



Tu, w tym miejscu żegnam się z Wami do nie wiem kiedy, ale mam nadzieję, że spotkamy się niebawem, bo mam tyyyyyle projektów do wykonania...


Pozdrawiam!




18 komentarzy:

  1. Ja stara baba jestem a bym z przyjemnością nosiła takie etui. Co prawda tabletu nie mam ale co tam. Ważne opakowanie. Zwłaszcza takie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne etui... niesamowicie kolorowe i wesołe!
    pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pokrowiec zadowoliłby najbardziej wybredną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz??? Przecież to etui jest bajecznie piękne! I moje ukochane kropeczki... nie dziwię się, że tak sie spodobało nowej właścicielce , ja również byłabym zachwycona!

    Podkładki z imionami?
    Sylwia, Przemek, Martyna... i? Napisz koniecznie i w środę Ci wyśle.

    buziakuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z Ciebie Ania, dobra dusza jest :D
      Ale gdybym przyjęła od Ciebie taki prezent, to niezręcznie czułabym się w stosunku do innych uczestniczących w candy. Jak będziesz chciała, to może kiedyś zrobimy wymiankę? :) Ściskam mocno :)

      Usuń
    2. ale bardzo bym chciała Ci sprawić przyjemność!

      Usuń
  5. Ojej jakie to śliczne! Stworzyłaś istne dzieło sztuki z tego etui! Baaaardzo mi sie podoba :) zapraszam przy okazji do siebie na diy mebelkam, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! jestem pod wrażeniem :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne, nic dziwnego, że wszystkim się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona etui.Jest bajeczne!!Super wszystko wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutkie, takie radosne,kolorowe :)
    Idealne dla młodej damy.

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne...kocham wszystkie grochy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne,tyle szczegółow,takie dopracowane ,super po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne, widac , że wymagało duużo pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie wyszło :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne etui,pełne życia i kolorów,niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger