8 komentarzy:

  1. Cały czas nie mogę wyjść z podziwu kiedy to wszystko robisz??? Śliczne są te Twoje prace i takie różnorodne! częstotliwość ich pokazywania na blogu wskazuje, że robisz je chyba 24h ;)! A może masz maszynkę do rozciągania doby!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej maszynki, ale bardzo bym chciała :)
      Tak się cudownie złożyło, że tworzenie jest moją pracą :):):)

      Usuń
    2. W takim razie muszę pogratulować :) bo jak to głosi stare powiedzenie: "Wybierz sobie pracę którą lubisz, a całe życie nie będziesz musiał pracować" :) wspaniale, że mozesz łączyć te dwie sprawy. Zazdroszczę :)

      Usuń
  2. Cudna! Tak romantyczna:)
    buziaki
    Ps zrób zdjęcia i pochwal się tym pięknym dziełem co malowałaś u córci w pokoju...?
    :) skończyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie skończyłam, wlecze się to trochę , prawda. Mam nadzieję, że skończę do marca, bo trochę mam już dość :) Oczywiście, że zdjęcia pokażę :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger