Nauka szkicowania

Szkicowanie zawsze mi nie szło.
Jak robiłam jakiś projekt, to na kartce powstawały bohomazy (zresztą, nadal tak jest), a cała reszta - uzupełnienie - archiwizowało się w głowie. W konsekwencji mój notatnik - "pomysłownik", to zapiski jakiegoś dziecka z podstawówki, z wczesnych lat szkolnych :) I tylko tęsknie spoglądałam na wstępne szkice artystów... łał... też bym tak chciała...
Uznałam, że na lekcję szkicowania nigdy nie jest za późno (czyż nie?) i wzięłam się za robotę już teraz. Wyciągnęłam szkicownik z samego dna pudła, starłam kurz, przekartkowałam - bardzo cieniutkie te kartki, jak pergamin, papier śniadaniowy jest grubszy - powzdychałam ale długo się nie zastanawiałam. 
To będzie wspaniałe, jak uda mi się zapełnić wszystkie kartki. 

Kiedyś wspominałam o sobie, że lubię samoloty, wspomniałam o hełmie, dłoni trzymającej drążek, to teraz uzupełnię, że to jest głębsze uczucie, które towarzyszy mi od dziecka, kiedy pierwszy raz zobaczyłam F-16
Zauroczenie samolotami myśliwskimi towarzyszy mi po dziś dzień. Mogłabym na nie patrzeć i patrzeć, filmów z ich udziałem i filmików obejrzałam całe mnóstwo, jak coś wpadnie mi do przeczytania, idzie na pierwszy ogień... gdybym czytała pisma kobiecie, a tam byłby artykuł o samolotach właśnie, mój wzrok padłby na te strony w pierwszej kolejności... ale to oczywiście mrzonka, by o takich samolotach było między fatałaszkami a kosmetykami...
Wiecie, że w lipcu tego roku na ekrany kin ma wejść kontynuacja Top Gun
:)
Moja inspiracja: Dassault Rafale (@airforcephotos)


4 komentarze:

  1. Wow! Jak na kogos kto twierdzi ze nie umie szkicowac, wyszlo... wow! Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest właśnie. Wygląda na to, że sama siebie zaskakuję. O szkicowaniu myślę, jako o chwyceniu szkicownika i rysowanie ot tak, zawsze, ale to zawsze wychodzą mi wtedy bazgroły. Tutaj po prostu się przyłożyłam... dziękuję!

      Usuń
  2. No no, coś pięknego,nie znam sie na technice, ale dla mnie Twój szkic jest doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki Ty masz talent! ♥
    A samą pracę widzę jako idealny plakat do pokojów chłopięcych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger