Śpiąca ruda kita

Powiem Wam, że z lekkim zdumieniem przyjmuję fakt, że mamy marzec, jestem mocno spóźniona ze wszystkim, ten lisek, który za chwilę pokażę, miał być dodany w lutym..... stop! Nie będę narzekać, powinnam się cieszyć, że w ogóle dane mi było go pokazać! O, takie nastawienie usprawiedliwia wszystko, prawda?
Dziś nie będę przedłużać, muszę pędzić zrobić obiad, by starsze mogło się najeść gdy wróci z baletu. Obiad pewnie skończę o 18.00, więc raczej obiadokolacja to będzie - no trudno, nie wiem jak u Was, ale ja jak zwykle miałam do wyboru: dokończyć naszyjnik, zrobić jemu zdjęcia, obrobić, napisać post czy.... zrobić obiad. Dziś priorytety się zmieniły :D
Miałam nie przedłużać, sorryyy ....
I jak Wam się podoba?












20 komentarzy:

  1. Piękny! ;-) Podobają mi się liski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna modelka. I cudny lisek:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny :) Jak to jest zrobione? W sensie Ty stworzyłaś tego liska? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liska i głowę lisa w formie koralika, zrobiłam z modeliny

      Usuń
    2. wow no to mnie zatkało :)

      Usuń
  4. Cudny cudny cudny !!! Zdjęcia obledne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny zachwycający rudzielec! Wspaniałe są te Twoje naszyjniki.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, oryginalna biżuteria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek jest przesłodki:) A wisiorek w całości jest wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lisek superowy, to nic że dodany w marcu :)
    Coś nam ten luty uciekł za szybko :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciekł, uciekł, ja też widzę, że w taki sam sposób ucieka marzec. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Świetny i pomysłowy !Śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne liski! Cudowne, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny, moja Natalka była zachwycona jak jej pokazałam....

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny! Sama z chęcią bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger