Moje pierwsze malowane jajo gęsie

Witajcie! Jak w tytule, moje pierwsze malowidło na jaju, miało ich być 15, ale oczywiście, nie miałam szans na to by na nich cokolwiek namalować. U mnie nic się nie zmieniło, nadal nie ma miejsca na twórczość w moim życiu.... powinnam zamieścić jakiegoś smutasa, bo jednak tworzenie jest dla mnie ważne... ale.... ale święta się zbliżają, to są święta radości, nie powinno być miejsca na smutasy... a te jajko wymęczone jest dosyć mocno, malowałam je tydzień (powinno zająć godzinę max).
Dziś tak krótko, bo w kuchni jestem potrzebna (i w każdym innym pomieszczeniu w domu :)
chciałabym życzyć Wam wspaniałych, radosnych świąt Wielkiej Nocy, niech one trwają w zdrowiu, w spokoju bądź szaleństwie, jak kto woli. Błogosławieństwa Bożego Wam życzę...Wesołych Świąt! ;)








10 komentarzy:

  1. Z okazji Wielkanocy życzę Wesołych Świąt pełnych radosnego nastroju i wewnętrznego spokoju!jajo cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe jajo :) wesołych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajo! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne to jajo! :)
    Wesołych Świąt i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne niezapominajki :-)))Nie wygląda na wymęczone ;-))) Zdrowych i radosnych świąt oraz czasu na własną twórczość :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymeczone? Jest piękne i warte moim zdaniem bylo warte tygodniowego poświęcenia Radosnych Świąt i pełnych pasji której masz w sobie bez wątpienia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne i na dodatek moje ukochane niezapominajki...WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajo :)
    Pozdrowienia poświąteczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger