Koszulka z dziewczynką

Ta koszulka nie jest powalająca, ale jestem z niej naprawdę dumna, bo o ile poprzednie koszulki stworzyłam inspirując się np. serwetką (kto zna ten motyw, na pewno rozpoznał go na mojej koszulce), czy pierniczkami tildy, a nawet renifery, które dokładnie zapamiętałam, kiedy w łapki wpadła mi kilkanaście lat temu, kartka świąteczna.... to, co znajduje się na tej koszulce powstało całkowicie przeze mnie wymyślone. I z tego powodu jestem z malowidła dumna. Podczas szkicowania naszła mnie pewna refleksja.... jak wspomniałam jest to mój pierwszy rysunek, i było mi naprawdę ciężko go zrealizować, przelać na tkaninę, to co w głowie siedzi, myślę, że to kwestia doświadczenia, a na pewno  umiejętności - gdybym miała i jedno i drugie, ten twórczy proces przeszedł by bardzo szybko, i pewnie z większym polotem. Zrozumiałam też, co znaczy wyrażenie, że ciężka praca to większa część sukcesu, a ta mała reszta to talent... i tak się zastanawiam... Jesteście świadkami moich początków, i jeżeli wytrwacie przy mnie dzielnie, oglądając moje malarskie wypociny, to co Wam dane będzie oglądać w przyszłości? :)








12 komentarzy:

  1. Twoje koszulkowe malunki są genialne! Ta panienka jest słodka i urocza. Doskonale rozumiem o czym piszesz! Czasami coś siedzi w głowie, ale nie nie mam pojęcia, jak to urzeczywistnić, bo talentu, umiejętności lub środków brak... Ty nie musisz się przejmować - Twoim malunkom nic nie brakuje. Są przepiękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie żartuj! Ale cudownie Ci wyszło, podziwiam za talent i te drobne detale perfekcyjnie! Nic, zachwycam się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna jeszcze w takim klimacie światecznym no bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka cudowna; choć zimowa, a niezwykle ciepła i pastelowa.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny malunek! Maluj, maluj- pięknie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna koszulka! Ogólnie świetna stylizacja dla małej damy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Musiałaś się naprawdę przy tym napracować. Mocno Ci kibicuję i nawet nie mogę sobie wyobrazić, co to będzie dalej, skoro to dopiero początki :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger