Naszyjnik z mandarynką



I z pierniczkami, i z anyżem i z laską cynamonu, i z kokardą w biało czerwoną kratę... Taki aromatyczny, nastrojowy naszyjnik. I bardzo świąteczny.



Chciałam się zapytać, czy Wy również macie problemy z wejściem na blogi? Próbuję Was odwiedzić, ale uparcie wyskakuje mi taka informacja: Problem z ładowaniem Google+
Podczas ładowania CSS Google+ wystąpił problem. Sprawdź połączenie sieciowe i spróbuj załadować ponownie za kilka minut.


Przy czym, te kilka minut, nic nie daje. I nie do wszystkich blogów mam utrudniony dostęp...





4 komentarze:

  1. Bardzo ładne tylko ulotności szkoda:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandarynki uwielbiam!! i tą też! jest boska
    ściskam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ja nie miałam takiego problemu więc nie potrafię pomóc :(

    Naszyjnik cudny, jest naprawdę wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger