Bransoletka z jabłuszkiem


Dziś też skromnie; drobna bransoletka, ze świątecznym jabłuszkiem i pierniczkiem. Jak się spodoba, to może powstanie takich więcej...
Jak ja bym chciała, aby czas na chwilę stanął w miejscu. Podejrzewam, że wiele z nas takie miałaby życzenie :) Czasu coraz mniej, do świąt pozostało niewiele, bo 7 tygodni, a ja nadal w lesie, a szans na wyjście z niego, na razie nie widzę. Tyle planów, tyle projektów, które czuję, że w tym roku nie zrealizuję...
Przemek, nie chce spać, a jeść, bawić się, jeść, być przy mamusi, jeść...
a Martyna z kolei, chce abym poczytała, powycinała, pomalowała z nią, posłuchała bajki, pobawiła, w co tylko dusza zapragnie, a Dom, chce bym go posprzątała (w końcu :), ugotowała, wyprała i wyprasowała...



Gdybym była wilkiem, to wyłabym teraz
do księżyca :)


Nadal się uśmiecham, więc może nie jest tak źle?
Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bransoletka. Myślę, że wszystkim się spodoba :) Podziwiam Cię, że w ogóle dajesz radę coś stworzyć przy dwójce małych dzeci. Ja jeszcze nie jestem mamą i pewnie długo nie będę ale i bez dzieci ciągle barkuje mi czasu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka urocza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna te jabłuszko niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, doba za krótka żebu zdążyć ze wszystkim :( Ale nawet jeśli zroibisz jedną rzecz to i tak jest zawsze doskonała i dopracowana w najdrobniejszym nawet szczególe. Ta bransoletka jest wspaniała!
    Życzę udanego weekendu, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna!!! To jabłuszko jest cudne!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi zapachniało przyprawami korzennymi z dużą nutą cynamonu :D Piękna bransoletka, a zdjęcia wręcz niesamowite :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny dodatek do świątecznej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger