Skarpety łyżwy mini

Powstały 8 cm maleństwa z płozami
w sam raz jako ozdoba choinki, stroika i czego tylko wyobraźnia zapragnie :)



I jeszcze jeden bucik






I muszę się pochwalić, że zostałam dumną posiadaczką portfela z Calvina Kleina, stworzony przez niezwykle twórcze, pełne humoru Panie z  bloga 
Addicted to crafts :)
Przyszedł dzień przed moim małym świętem i cieszę się jak małe dziecko. Ale portfel jest naprawdę piękny, wspaniale wykonany, z cudnych materiałów :):):)


Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Tak, materiały są zajście cudowne;) A te łyżwy są wspaniałe. Skąd miałaś takie mikro płozy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i co to za święto jutro gadaj:)

      Usuń
    2. Naszkicowałam na kartce i zleciłam kuzynowi do wycięcia w sklejce. Moje urodziny :)

      Usuń
    3. Po pierwsze chcemy poznać tego kuzyna:D Po drugie przepraszamy, że dopiero dziś, ale życzymy Ci, abyś była szczęśliwa tworząc te wszystkie piękne rzeczy i inspirując tym samym innych. 100 lat!!!

      Usuń
  2. Świetne są i jakie pomysłowe :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, że są tak malutkie, tylko 8cm, a taka precyzja:-) Jestem w szoku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mnie kusisz by zrobić 5 cm! :) Będę musiała sprawdzić, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Matko! Jakie śliczne, aż mi się przypomniały moje figurówki z dzieciństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, śliczna zimowa dekoracja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne łyżwy :) Bardzo fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger