Jeszcze ciepłe, letnie.... :)

Przecież słoneczko jeszcze świeci, to nic, że coraz zimniej i częściej myślę o jesieni. Zakładki zrobiłam  wcześniej ale zabrakło czasu aby zrobić zdjęcia, napisać post. I tak w zasadzie jest ze wszystkim. Trochę smuci mnie wiadomość, że ładna pogoda się kończy, jakoś w tym roku nie załapałam się na słońce, lato w tym roku mnie nieco ominęło. Niedługo będzie połowa września, jak to się stało?! :) 



Nie pamiętam lipca...
Pierwsza powstała zakładka z papugą, narysowanie jej zajęło chwilę, wkomponowanie w roślinki pochłonęło nieco więcej czasu, 


wena na chwilę mnie opuściła. Później powstała zakładka z kotwicą. A na samym końcu dla równowagi coś innego, czerwonego.Zakładka z czerwonym środkiem



 

Opcja wklejania zdjęć szaleje, zdjęcia same się przestawiają, tak trochę chaotycznie się zrobiło, ale niech już tak będzie. Poprawię  niebawem. A teraz uciekam do maszyny, stęskniłam się bardzo.

Jeszcze letnio pozdrawiam :)




24 komentarze:

  1. Jak pięknie, jak letnie, aż się chce patrzeć. Ja podziwiam wszystko co robisz, bo uważam, że masz niesamowity talent..Z wielką przyjemnością Cię odwiedzam i podziwiam Twoje dzieła. Cudne te zakładeczki!:) Pozdrawiam słonecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka w klimacie marynarskim cudo! Aż chce się wybrać na morską przygodę ;) Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki! ta z czerwonym środkiem najbardziej wpadła mi w oko:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia niestety nie oddają ich uroku, odnoszę wrażenie, że czerwona jest jeszcze ładniejsza w realu, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja też się dziwnie, że to już połowa września, mam wrażenie, że czas leci coraz szybciej i naprawdę nie wiem jak to się dzieje. Tak czy siak zakładki jak wspomnienie, mam wrażenie, że ta ostania pachnie gorącem tropików i kokosami... Chyba specjalnie dla mnie ;-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach kokosów nieco wywietrzał przez te nieustanne deszcze i mgły, no cóż jesień też ma swój urok, Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. bardzo ładne zakładki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. może i lipca nie pamiętasz ale Twoje prace są najlepszym dowodem na to, że lato istnieje bo widac w nich wręcz upał. papuga suuuuperaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zatrzymałaś lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładki, ta z czerwonym środkiem intryguje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne!!!!!zatrzymałaś lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. same cuda pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zastanawiam,kiedy to lato zleciało:)Zakładki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te zakładki. Dobrze, że myślisz o jesieni, ja już o świętach:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  13. Morskie opowieści wyglądają pięknie!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na i-love-naturals.blogspot.com, może zaczniemy współpracę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki sa cudowne!Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień i dziękuję za odwiedziny... miłe słowo! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale będą zdobić książeczki. Piękne wykonanie. Zostaję, obserwuję i zapraszam w skromne progi do www.papierowykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. różowo czerwona piękna i w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger