20 komentarzy:

  1. Oj, nie taki zwyklak, bardzo delikatny i stylowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet największy zwyklak może być niezwykły...Twój taki jest:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Żaden z niego zwyklak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowny:) Ja też muszę o czymś takim pomyśleć, już jesień i pewnie będzie częściej męczyć katarek;) Przyda się na pewno!
    bzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tam - raczej niezwykły zwyklak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki tam zwyklak, takie są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny jest!:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest CUDOWNY! Bardzo mi się podoba:)
    Serdecznie pozdrawiam -Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na zwyklaka, to całkiem niezły ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciała bym mieć w domu jak najwięcej takich "zwyklaków" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko!!!!!!!
    te dekory są zachwycające♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten zwyklak. A ja przecież mam podobne formy do odlewów i drewniany, surowy chustecznik (choć w innym kształcie), który czeka na przyozdobienie. Twój pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne pudełeczko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwyklak powiadasz? Nawet nie wiesz jak się mylisz! Chustecznik jest piękny, wytworny taki :)
    Wianek z poprzedniego posta również zrobił na mnie ogromne wrażenie i ten śpioch jaki wspaniały! Doszłam do wniosku, że masz złote ręce skoro takie cudeńka spod nich wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny chustecznik, kojarzy mi się ze stylem vintage, super wyglada z tymi przetarciami, dziękuje za odwiedzinki u nas, Żania

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancki ten zwyklak :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger