26 komentarzy:

  1. Jaki piękny, jaki cudny..marzenie me.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Lubię morskie klimaty;-) Pozdrowienia i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te twoje morskie wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wianki, lubię morskie klimaty, a Twoje wianki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się, taki morski:) I wszystkim kojarzy się z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się tam dzieje , napatrzeć się nie mogę ! No cudny jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przestaniesz mnie zachwycać swoimi pracami, kolejna wspaniała rzecz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech tak się stanie: obym nigdy nie przestała Ciebie zachwycać :):):)

      Usuń
  8. Co za połączenie! Bardzo mi się podoba..... bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Ale to pewnie do momentu aż nie stworzę następnego :)

      Usuń
  9. Wspaniały, czarodziejski!!! Chciałabym taki wyłowić z dna oceanu i natychać się codzień jego widokiem...
    Rozejrzałam się troszkę, niezwykłości tworzysz! Jeżeli pozwolisz, będę zaglądać częściej :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham morze, więc już się w nim zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pieknie :) juz teraz rozumiem to skojarzenie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycający....CUDNY:) uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam
    Zapraszam do udziału w nowej zabawie w Bombonierce.

    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/07/sowo-na-niedziele.html

    Pozdrawiam słonecznie
    Polka Statystyczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne sa Twoje wianki:) ten morski-naturalny zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wyjazd nad morze zainspirował Cię do tworzenia morskich wianuszków:)Mam nadzieję, że powstanie ich jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger