10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny notes. Ładne kolorki:)
    Podoba mi sie wianuszek z poprzedniego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest fantastyczny! Bardzo mi się spodobał. Pomysł z guziczkami jest bardzo ale to bardzo fajny. Twoja córeczka to musi mieć z Toba dobrze, pewnie ma same piękne rzeczy wokół siebie. Pamiętam ten piękny "obraz" z bajki na jej ścianie a to za pewne nie jedyna wspaniała rzecz w Jej otoczeniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, moje ulubione, wspaniały notes. Jest prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo!Jest fantastyczny, kolorystyka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wykonany notes, piękna kolorystyka i dodatki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny notesik w cudnych kolorkach:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki ładny, że szkoda w nim pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Ehhh..a ja zostałam szczęśliwą właścicielką tego pięknego notesu. Służy obecnie do spisywania pomysłów na nową biżuterię:) Dziękuję jeszcze raz za ten prezent!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger