Dni mijają dzieje się


Uzbierało się kilka zdjęć, każde z innej parafii, ale takie w zasadzie są ostatnie tygodnie. Na szybko, wyrywkowo. Tam gdzieś pojadę, coś zrobię, przy biurku coś skrobnę (nie skończę, ale przynajmniej zacznę)...
Szykuję dla Was post z moimi rysunkami, jednak w ślimaczym tempie prace następują, bo tak to już jest, mam całą masę innych obowiązków, i na tworzenie, nie znajduję zbyt wiele czasu. Ale tę chwilę, która mi zostaję, przeznaczam właśnie na malowanie. W ubiegłym miesiącu zaczęłam malować kredkami i, powiem Wam, że jestem zachwycona. Po pierwsze nie spodziewałam się, że kredkami można całkiem realnie oddać kolory, że tak żywo wychodzi - że mi w ogóle wychodzi, to swoją drogą :). Po drugie, już na wstępie natrafiłam na całkiem całkiem dobre kredki akwarelowe, którymi chyba nie da się, źle namalować, tak świetne są. Więcej o nich opowiem, przy poście poświęconym moich ilustracji.
Jeżeli Macie ochotę zobaczyć co u mnie na bieżąco, to zapraszam na mój profil na Instagramie O tutaj
Muszę też wspomnieć, że do serca sobie wzięłam przyrzeczenia z ostatniego postu (choć miałam dwie wpadki), postanowiłam się więcej ruszać, wygląda na to, że to najlepszy dla mnie sposób. Nabyłam hulajnogę, i razem z dziećmi jeździmy...  przyjdzie czas, kiedy będę mogła też pobiegać, za tym rodzajem sportu, tęsknię najbardziej. 

7 komentarzy:

  1. Kibicuję Ci w postanowieniach dietetycznych. Niejedzenie pszennych rzeczy cudownie wpływa na moje samopoczucie i linię 'talia-biodra';))). Dobrze byłoby jeszcze zacząć się ruszać, ale do wygibasów gimnastycznych mam prawdziwą awersję. Pozostaje jazda na rowerze, trekking, pływanie. Rysunki prześliczne. Zazdroszczę talentu. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia, masz niesamowity talent, czekam na wiecej Twoich prac, pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo zdolna. Nawet najlepszymi kredkami nie da się ładnie narysować, jeśli talentu brak. Z niecierpliwością czekam na wpis, w którym zaprezentujesz swoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty pięknie malujesz Sylwia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie malujesz, wspaniałe prace. Bardzo mi się podobają. Przeurocze zdjęcia z córką. Życzę powodzenia, pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger