Przedszkole

W tym całym pędzie, tym moim życiowym, myśli przelatują jak szalone, a w nich pojawiają się te, które dotyczą edukacji mojej córy; jakiś plecak trzeba jej sprawić do szkoły, piórnik, zeszyty, książki, kredki... co tam jeszcze trzeba? Co ja potrzebowałam, kiedy do szkoły chodziłam? Ale to pewnie na zebraniu się dowiem... chyba. Zamykam oczy aby się uspokoić, bo poza sprawami szkolnymi, to mam tysiące innych myśli (jak każda z nas podejrzewam :) i wtedy dochodzi do mnie, całkiem przypadkowo,  że moja Martyna, ta malutka, co to chodzić niedawno nie umiała, mama ledwo wydukała, co sukieneczki w rozm. 86 jej kupowałam i spineczki z kwiatuszkiem, że ta moja Martyna bezpowrotnie skończyła edukację przedszkolną, że Ona idzie do Szkoły. Do Szkoły! Jak to mogło tak szybko przelecieć? Niewiarygodne, coś mi uciekło chyba....
Jak mogły tak szybko upłynąć te lata? Jak tak będzie to wyglądało, to za chwilę będę zaskoczona, że ona... na studia idzie! Na przykład.
Niech będzie, muszę się jakoś dostosować do okoliczności. Jutro ma zakończenie roku, całe dwa miesiące będę ją miała na wyłączność :) Bardzo się z tego cieszę, powoli robię rozpiskę zabaw, zadań i innych przyjemności jakie nas czekają. Czekam tylko na lepszą pogodę, bo jakoś nie wygląda aby to było lato. Swoją drogą właśnie dziś uświadomiono mnie, że jest najcieplejsza pora roku. Taka ze słońcem, ciepłem, sukieneczkami na ramiączkach, taplaniem się w wodzie, jazdą na rowerze... całkiem mi to wyleciało, kiedy za oknem jest ponuro, zimno i pada deszcz.
Zbaczam z tematu, bo dziś zaczęłam pisać o przedszkolu, o jego zakończeniu gdyż stworzyłam cośśśś na ten temat :) Kartkę dla pani wychowawczyni Martyny.Trochę się przy niej nadziubałam, ale Wy wiecie, że ja to lubię :) Zadeklarowałam się, że wykonam kartkę, taką ogólną od rodziców z podziękowaniami dla Pani. Mój wybór padł na exploding box, nie będę opisywała, co ja w niej nacudowałam, niech przemówią zdjęcia.





Korzystając ze sposobności, pudełeczko zgłaszam do  Crafty Moly Wyzwanie 33 Koniec nauki




Przede mną tworzenie (w końcu) girlandy do baldachimu Martyny, więc kolejny post o niej będzie właśnie. Pozdrawiam! :)



25 komentarzy:

  1. Wow...szczęka opadła mi z zachwytu!!!♥
    Wychowawczyni na pewno będzie zachwycona ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była bardzo wzruszona, trochę łez też było, cieszę się, że udało nam się zrobić Jej niespodziankę :)

      Usuń
  2. Piękna pamiątka, cudowne kolorki. Myślę, że pani nauczycielka będzie zachwycona! ja bym była!

    buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na pudełko, ale jest coś jeszcze. Wiesz co? To, jak piszesz o tym, co ważne. Bardzo miło, że mogę to przeczytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam teraz na to czas, bardzo chciałabym aby dzieci miały wspaniałe wspomnienia, na całe życie...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kartka wypasiona,super:))A dzieci tak szybko rosną,mój młodszy wnuczek też właśnie skończył przedszkolną edukacje i wybiera się do szkoły, i też patrzę na niego i myślę -kiedy to się stało:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna! W życiu czegoś takiego nie widziałam :-) Naprawdę się napracowałaś, sam pomysł powala, a co dopiero wykonanie. Jestem pewna, że obdarowana pani bardzo się ucieszyła :-)
    Czas faktycznie mija szybko, moja Ania ma przed sobą też tylko rok przedszkola.. i też myślę o tym, że za chwilę mi na studia ucieknie. Czasu nie zatrzymam, skupiam się na tym, co tu i teraz, i nie marudzę, gdy wstaje o 6. lub przyłazi w nocy do naszego łóżka i się rozpycha. Za chwilę będę za tym tęsknić :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. o! exploding box! uwielbiam je! fantastyczny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny exploding box :D Świetna kolorystyka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pudełeczko, zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko jest niesamowite!!! Bawcie się dobrze w wakacje i wykorzystajcie każdą chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no prześliczne! chciałabym takie zrobić kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest przepiękna! Cudna:)
    Korzystajcie z córeczką z każdego dnia wakacji!:)

    Ściskam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna pamiątka, środek jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne pudeleczko! A jakie ma cudowne kolorki! Przepiekna pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny i życzenia dla Helenki. Piękny prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe pudełko i wspaniała pamiątka. Widać, że dużo pracy i serca włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger