W Dniu Ślubu

Bardzo lubię tworzyć takie kartki, w takim stylu to sama przyjemność :)
Zrobiłam dziś jeszcze inną, również z okazji ślubu ale niestety nie mogę jej teraz pokazać. Wiem, że przyszła Panna Młoda często mnie odwiedza  :)


Pomysł na kartkę z okienkiem zaczerpnęłam od  piekielnej_owcy - zajrzyjcie do Niej, same cuda się dzieją :)
Jest to moja pierwsza kartka z okienkiem, na pewno nie ostatnia. Do środka można wkleić wszystko, co podpowie wyobraźnia, a efekt będzie zawsze zadowalający.





 Pozdrawiam! :)



9 komentarzy:

  1. Piękna, a ilustracja jaka cudna! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, a pomysł z okienkiem fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, ta druga z pewnością też, ale cierpliwie poczekam na jej odsłonę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh gdyby mi taka róża wyszła ze wstążeczki hi hi , cudowna kartka , bardzo mi się podoba , jest taka delikatna w kolorkach..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kartka, młoda para od razu zwróciła naszą uwagę. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger