12 komentarzy:

  1. prześliczne! napatrzeć się na te cudenka niem mogę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoja reakcja. Czyli nic straconego, mogę nadal robić stroiki :) Mam na myśli moje ostatnie wypocinki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jeszcze trochę lata i już troszkę jesieni, mniamniuśnie czyli ja jestem szczęśliwa i najedzona, uroczy wianuszek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze.. uff, lepsze to niż zima :) Dziękuję :):):)

      Usuń
  3. Wianuszek jest prześliczny i słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten wianuszek. Ale jest przy nim roboty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam , za kreatywność , ale tez się chyba przy nim napracowałs...

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące są Twoje wianki. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze czytać o sobie takie przyjemności, dziękuje :)

      Usuń

Copyright © 2014 sylwiitwory , Blogger